Hoogvliet Supermarkten overhandigd cheque
Van november 2025 t/m januari 2026 mocht onze stichting het donatiedoel zijn van de statiegeldactie in de supermarkten van Hoogvliet. En wat is er gedoneerd. Wat zijn wij hier blij mee.
Voorzitter Jacco van Kleef ontving uit handen van Lois Verbaan van Hoogvliet Supermarkten een prachtige cheque van maarliefst 28.000 euro.
Wat een prachtig bedrag. Wij willen iedereen die hun statiegeld gedoneerd hebben aan onze stichting bedanken. Echt super! En natuurlijk Hoogvliet voor deze prachtige kans. Heel erg bedankt! Met dit geld kunnen we weer mooie Vrolijke wensdagen organiseren voor gezinnen die het zo nodig hebben.